پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183477
ادعاي رويترز: اختلاف نظر ايران و روسيه درباره سرنوشت اسد
تاریخ انتشار : 1394/08/13 08:40:50
نمایش : 1706
رويترز در گزارشي ادعا کرد ايران و روسيه مانند سابق درباره ادامه حکومت رئيس‌جمهور سوريه توافق ندارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري رويترز مدعي شد موضع روسيه در قبال بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه، تغيير کرده است. در گزارش اين خبرگزاري به نقل از ماريا زاخاروا، سخنگوي وزارت امور خارجه روسيه، آمده است: بقاي اسد در قدرت براي مسکو امري ضروري نيست.
 
در ادامه اين گزارش آمده است: اين مقام روس در پاسخ به اين پرسش که آيا تداوم حضور اسد در قدرت براي روسيه يک اصل است، گفت: خير. او افزود: مسئله در حال حاضر بودن يا نبودن رئيس جمهور سوريه نيست. ضمن اين که تغيير حکومت در اين کشور مي‌تواند خاورميانه را به سمت گودالي تاريک سوق دهد.
 
در انتهاي اين گزارش با استناد بر اظهارات مذکور، ادعا شده موضع روسيه در قبال رئيس‌جمهور سوريه تغيير کرده است و اين کشور با ايران بر سر اين مسئله اختلاف دارد.
 
اين در حالي است که در همين گزارش به نقل از سخنگوي وزارت خارجه روسيه آمده است: با اين وجود روسيه موضع خود را در قبال اسد تغيير نداده است و مردم سوريه بايد خود سرنوشت آينده کشورشان را تعيين کنند. بنابر گزارش مذکور، مقامات ايراني نيز وجود هر گونه اختلافي را رد کرده اند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html